9 תשובות
לא
כן
רק שיהיה יותר אגרסיבי
לא וכן כי עדיף אותו מאשר כל השאר
אנונימית
אין לי דעה פוליטית at this point. העיקר להרגיש טוב יותר.
אין לי כוח נפשי להתמודד עם הצרות האישיות שלי, אז לבעיות פוליטיות? no thx
הוא נבחר העם... אז כן
לא

ואין פה מישהו מתאים להיות אחד כזה. כולם חושבים רק על עצמם ועל הת*ת של עצמם
ואני לא מעזה לייחל לאחד אכפתי כי לא יהיה כזה. עולה להם לראש ומרגיש שאין סיכוי שזה יקרה
בגלל שבחרו בו אז כן.
ראש ממשלה אמור להיות מי שהרוב בחרו בו, מי שניצח בבחירות. ככה זה במדינה דמוקרטית, הוא ניצח אז כן, הוא אמור להיות עד שיגמר הקדנציה הזאת ויצאו שוב לבחירות.
לא
אבל מה אכפת לי
כן הוא הטוב ביותר מכל הגרועים