7 תשובות
אני אחרי
אני חושב שהרבה יותר כדאי לשפוך את הפסטה לרוטב כי אם תשפכו את הרוטב לפסטה אז יישאר רוטב בכלי שלו דבוק, לעומת הפסטה לרוטב שלא נשאר כלום והכל מערבב יפה מאוד. תודה.
רוטב לפסטה
פסטה לרוטב
שאלה קשה אני אחד שאוהב את שיתהם
גם וגם לא כזה משנה
פסטה לרוטב כי ככה עושים האיטלקים