6 תשובות
לא מביך
אנונימית
שואל השאלה:
למה כן..?
למה כן..?
אנונימית
לא מה פתאום
איזה כיתה את?
ולא מביך זה בעיקר תלוי בנסיבות
ולא מביך זה בעיקר תלוי בנסיבות
אנונימית
שואל השאלה:
כרגע בלי כיתה אני אמורה להיות בפנימיה ב יא
כרגע בלי כיתה אני אמורה להיות בפנימיה ב יא
אנונימית
יש ילדים נגיד שעברו מפנימיה לבית ספר בכיתה יב הכל טוב זה פשוט תלוי אנשים ונראה לי שדווקא בפנימייה יהיה לך פחות קשה ותתחברי מהר יותר לאנשים
באותו הנושא: