9 תשובות
יש אתר של ספרים יד שנייה שיש בו ספרים די חדשים ב-20 ש"ח
לא שווה
כי אפשר לקרוא אותם גם דרך הטלפון
כי אפשר לקרוא אותם גם דרך הטלפון
תלוי עם את אוהב/ת את הספר וגם כמה הוא עולה
לפניי שקונים חדש בודקים אולי יש יד שנייה במצב טוב
שווה אבל רק במבצעים
שווה
בעיקרון אם לא אכפת לך מהספר אחרי שאת קוראת אותו אז פחות, עדיף להשאיל מהספריות.
אני קניתי 3 ספרים ב120 שכל ספר עולה 99
בזבזי בזבזי
באותו הנושא: