9 תשובות
שואל השאלה:
הנה דוגמא ל"פנינים" כלפי חרדים מפי המשתמש hashem. תסתכלי שם

https://stips.co.il/ask/16411677
אנונימי
שאלה טובה, ממש מקווה שזה רק נראה ככה מהצד ולא באמת ככה
שואל השאלה:
לא חמוד. הורידו לי נקודות על דברים חמורים הרבה פחות שכתבתי לגבי להטב, ממה שכתבו אחרים על חרדים.. והשאירו להם את התגובות
אנונימי
בגלל שאלות כאלו
אתה יכול שנייה לבוא לפרטי?
שואל השאלה:
אז מותר לי גם להתבטא בביקורת כלפי להט''ב כחלק מחופש הביטוי
אנונימי
באמת צריך לעשות משהו עם זה.

צריך לעשות שכלפי כל אחד מהם יהיה אפשר לעשות שיח ביקורתי. מי שרוצה להיעלב שיעלב.
מה שhashem אמר היא ביקורת (חלק מחופש הביטוי) ולא דברי שנאה.