8 תשובות
כל החיים שלי אני שותה מים מהברז כי אני שונאת מינרלים.. זה יותר בריא מהרז:)
כן, אבל לא תמיד זה טוב כי יש שם אבנית.
אבל אם יש לך בתוך הברז מסנן קטן כזה אז בסדר.
אבל אם יש לך בתוך הברז מסנן קטן כזה אז בסדר.
כן זה פשוט פחות טעים p:
שואל השאלה:
לא יקרה לי כלום זה בריא?
לא יקרה לי כלום זה בריא?
אנונימי
לפי דעתי כן ולפי דעתי לא...:)
אנונימי
כן
נו ברור
זה בסדר לשתות ולא יקרה כלום
באותו הנושא: