4 תשובות
אייפון עדיף כי גלאקסי זה חיקוי של אייפון
אייפון (:
איפון, ומי שיגיד גלקסי זה רק בגלל שיש לו גלקסי. לי אין אף אחד מהם, אבל לחברים שלי יש אייפון וגלקסי. במיוחד שעוד מעט יוצר אייפון 4s. שווה לחכות ;)
טל
אייפון. לדעתי הוא הרבה יותר נוח, הרבה יותר כיפי לשימוש ועם הרבה יותר אפשרויות.
באותו הנושא: