8 תשובות
כן
אנונימית
זימון לא צריך רק תז
גם בצו ראשון הרגיל לא הבאתי זימון
לא צריך זימון רק ת.ז
גם אני לא הבאתי זימון בצו הראשון.
גם אני לא הבאתי זימון בצו הראשון.
רק ת"ז.
רק תז נראחי
רק תעודת זהות תמיד מביאים לא משנה למה הגעת
כן אתה חושב שיכניסו אותך לבסיס בלי הזדהות וסיבה מוצדקת ואתה אזרח?
באותו הנושא: