5 תשובות
היפנוטיק, הכי בושם לנערות. גברים מתים על זה שזה על נשים (:
נאוטיקה דיאור..
ובלאק אקסס הורוד עם הוורד (:
ובלאק אקסס הורוד עם הוורד (:
בושם 212 יש אותו לי ולכל החברות שלי... זה בושם מושלם.
אה ויש vip ויש רגיל אבל זה בערך אותו ריח... לי יש את ה-vip.
בושם מאוד איכותי.
אה ויש vip ויש רגיל אבל זה בערך אותו ריח... לי יש את ה-vip.
בושם מאוד איכותי.
אנונימי
זה לא בושם אבל זה הרבה יותר טוב..
זה מי גוף של body shop ומלא מלא מלא אנשים מחמיאים לי על הריח שלהם (הוא ריח ממש מתוק), אפשר לשים אותו על הבגדים והגוף, זה 50 שקל וזה 120 מיליליטר..
אהה והוא גם נשאר למלא זמן, הוא לא יוצא אחרי חצי שנייה
זה מי גוף של body shop ומלא מלא מלא אנשים מחמיאים לי על הריח שלהם (הוא ריח ממש מתוק), אפשר לשים אותו על הבגדים והגוף, זה 50 שקל וזה 120 מיליליטר..
אהה והוא גם נשאר למלא זמן, הוא לא יוצא אחרי חצי שנייה
קוקו שנל
באותו הנושא: