4 תשובות
חבר עברתי את המיונים האלה והתקבלתי, אם עברת את המיונים זה אומר עלייך הרבה, בטירונות ובקורס סביר להניח שאתה תסבול. לא להתרגש מהם
לא , לי היה לנסח כתבה
אנונימית
שואל השאלה:
*עידו_1
עשית גם את שלב ב?
ואם כן באיזה חודש השנה?
כן, אבל ממליץ לך להתרחק מהמקום הזה. בהצלחה בכל אשר תעשה!