3 תשובות
זה לא נשמע כאילו יש פתרון
תשאלי עוד אנשים אם הם רוצים
שואל השאלה:
כןן אוף
אנונימית
בכנות לבד הכי כיף, מניסיון
תמיד מכירים אנשים וזה תמיד הכי צחוקים בארץץ
אבל אם את לא בגיל ללכת לבד להופעות אז קחי חברה .. מאה אחוז את לא היחידה ששומעת אייל גולן