התחברות הרשמה

איך כותבים תהיה לאישה?

17 במרץ 2024, 19:25
לשון עבריתאיך אומריםנקבהעברית    
6 תשובות
תהיי
ק
קוביית קרח
תהיי
C
Cleo._.
תהיי
M
Malicious
תהיי
~
~Damon Salvatore~
תהיי?
ה
הייטרית69
תהיי. שונאת שאנשים כותב תיהי
לוידעת
באותו הנושא:
איך כותבים באנגלית "אלוהים הוא אישה."?
אנשים !!! אתם כותבים יומן אישי ?
כותבים תהייה או תהיה מוכן
כתיבת שם באנגלית - איך כותבים את השם ירדן באנגלית (שם של אישה לא של המדינה)?
תהיה - היא תהיה ואתה תהיה כותבים אותו דבר?
כותבים אתה "תהיה " או "תהייה"?
איך כותבים מחזור לא מיחזור מחזור כמו של אישה באנגלית ?
אם כותבים אישה אז מה יהיה הניקוד של ה-י?
אתה תהיה. אז איך כותבים בלשון את? איך כותבים תיהי/תהיה/תהיי?
גם אתכם זה מעצבן שאנשים כותבים לכן בקיר תגובות שהם כותבים לעוד מלא אנשים?
איך כותבים מחזור(של אישה) באנגלית?