2 תשובות
שואל השאלה:
וואי מזה תודה רבהה
וואי מזה תודה רבהה
אנונימית
שואל השאלה:
^ על מה לבצע חיוב ?
כי מקודם גם עסקה אחת נכשלה לי מכיוון שהמסגרת נוצלה שהחיוב באפליקציה של כל האשראי קטן בחצי מהמסגרת עצמה.
תודה רבה עזרת לי רצחח !
^ על מה לבצע חיוב ?
כי מקודם גם עסקה אחת נכשלה לי מכיוון שהמסגרת נוצלה שהחיוב באפליקציה של כל האשראי קטן בחצי מהמסגרת עצמה.
תודה רבה עזרת לי רצחח !
אנונימית
באותו הנושא: