6 תשובות
מה יעזור לך לכתוב שאת לא בסדר זאת הזמנה לשחנש זה מחובתה כמפקדת לדאוג לחיילים שלה שהם בסדר ואם תכתבי שלא היא לא תוכל להתעלם מזה מתוקף תפקידה. אלא אם כן את רוצה לדבר איתה..
שואל השאלה:
אז מה לכתוב?
את רוצה לדבר איתה או לא
שואל השאלה:
אבל אם אני אגיד לא היא תשאל עוד שאחות מה קרה וזה לא?
לא כי זה נחמד זה יבש
וטוב שזה יבש שלא תחפור זאת דעתי
אני הייתי עונה כן יעבור תודה