13 תשובות
אז אתה אומר רק בדיעבד הוא קיבל את הזוהר?
המ.. מעניין. אולי כדאי שאתחיל לעשות הרבה מצוות לפי הלכות הדיעבד שלהם. אולי אני אכתוב את הספר הקדוש הבא.








(אני ציני. וסתם כתבתי, זה היה טוב מכדי לא לעקוץ)
דבר ראשון - אף אחד לא ברמה שלו כיום
דבר שני - זה היה מצב דיעבדי
שואל השאלה:
מספרים שהוא היה רב גדול מאוד
אז אם כל חרדי רוצה להיות רב גדול מאוד, למה הם לא לומדים מרבי שמעון בר יוחאי? למה הם לא הולכים לגור באיזה מערה 40 שנה ולאכול חרובים כל היום?
שואל השאלה:
במערה אף אחד לא יפריע להם ללמוד תורה, אף אחד לא יבקש מהם להתגייס, שיעשו שם מה שהם רוצים והם יאכלו חרובים
למה לא?
לא זכור לי שהמדינה רוצה לרצוח חרדים שהם צריכים לברוח ממנה למהרה... כי זה בדיוק מה שהיה עם הרומאים ורבי שמעון בר יוחאי
כנראה אין אף אחד שיוכל לחיות במערה 12 שנה xd
בנוסף, למה שהם ירצו? אין שום עניין או מעלה ללמוד תורה בצורה כזו.
הסיבה שאצל רבי שמעון זו הייתה מעלה כל כך גדולה זה בגלל שלא החניף לרומאים, גם לא בשיח בין חברים. כי הוא זכר את הזוועות שעשו לנו ואמר(כפי האמת), שכל הטוב שהרומאים עשו(גשרים ודרכים ומרחצאות) לא עשו לטובת היהודים כי אם לטובתם, לפאר את עצמם. אך את היהודים ואת היהדות הם ביזו ורמסו.
ולא היה מוכן לחזור בו מפני מה שראה כאמת, ועל כן הייתה עליו גזרת דין מוות ובגלל זה הוא הוכרח לברוח 12 שנה למערה.
זו המעלה שלו.

אבל סתם שתדע, זו שאלה טובה מאוד, כי בכנות הסיפור של רבי שמעון קצת מוזר. למה שתרצה להירדף עי הרומאים 12 שנה בגלל משפט?
אבל בתכל'ס, הוא לא ציפה שמישהו ילשין. אז.. כן(היה מצוטט).
אנחנו לא בדרגה שלו
זה מה שאנחנו עושים
ואז באים להם מסיתי סטיפס ורוצים להכריח אותנו לא ללמוד

אחרי שאלפי שנים לא הצלחתם, לא תצליחו גם עכשיו
אנונימי
אף אחד לא מנסה לגרום לך לא ללמוד^^
תצא מהבועה שאתה חי בה lmak
כי הם גם לא רבי שמעון בר יוחאי וגם לא בורחים מהרומאים
עוד משהו?
אחי.. אתה חי בלהלהלנד. אתה נמצא בחברה הכי חופשית שהייתה מאז בריאת העולם. לטוב ולרע. מה שבטוח, אף אחד לא מונע ממך ללמוד תורה^
מה יש לך עם השאלה הזאת ימשועמם. תעשה משהו טוב במקום לדבר שטויות
^תצא אתה משלך
איזה מן דתי יהיה כל כך עיוור למציאות

שאל את ראש הישיבה שלך מה זה פוסטמודרניזם ואיך מתייחסים אליו
אנונימי