7 תשובות
לנשק את המזוזה הבאה פעמיים
אנונימית
כשזה קורה לי אני פשוט מנשקת את המזוזה הבאה פעמיים
כלום, קורה
כלום.. אין חובה כלל לנשק מזוזה

אני משתדל כל הזמן לנשק תמיד, אבל אין חובה
אין חובה לנשק מזוזה, נוהגים לנשק אבל אין שום בעיה עם לא
המצווה היא לקבוע מזוזה בפתחי הדלתות, וכשעוברים לידן להיזכר בתוכן הכתוב בהן -
שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד,

נישוק המזוזה הוא רק מתוך חיבה למצווה ולא חובה.
זה סוף הדרך בשבילך(סתם בצחוק לא קרה כלום אל תתלהב יותר מדי)