תקשיבו בתחילת השנה הגעתי לכיתת תקשורת בפעם הראשונה
ואני מיתביישת שאנשים ידעו שאני בכיתת תקשורת (בגלל זה אני כותבת מ אנונימית) וגם בכיתת תקשורת דופקת לי את החיים כי בצבא אני רוצה להתגייס לצנחנים ומי שבכיתת תקשורת לא יכול להתגייס לקרבי. ואני לא אוהבת את כל הילדים בכיתת תקשורת, קשה לי עם התפקוד שלהם. אני פשוט שונאת אותם. יש פה עוד מישהו שבכיתת תקשורת? (