התחברות הרשמה

תקשיבו בתחילת השנה הגעתי לכיתת תקשורת בפעם הראשונה

ואני מיתביישת שאנשים ידעו שאני בכיתת תקשורת (בגלל זה אני כותבת מ אנונימית) וגם בכיתת תקשורת דופקת לי את החיים כי בצבא אני רוצה להתגייס לצנחנים ומי שבכיתת תקשורת לא יכול להתגייס לקרבי.
ואני לא אוהבת את כל הילדים בכיתת תקשורת, קשה לי עם התפקוד שלהם. אני פשוט שונאת אותם.
יש פה עוד מישהו שבכיתת תקשורת? (
20 במרץ 2024, 13:19
הפעם הראשונהכיתה י'    
2 תשובות
שואל השאלה:
אתה בכיתת תקשורת?
אנונימית
שואל השאלה:
כן
אנונימית
באותו הנושא:
תקשיבו ידיד שלי שיבץ את עצמו ואותי ב5 יחידות באנגלית ומתמטיקה בתחילת שנה יכניסו אותנו לכלא?
לא הגעתי סך הכל 8 ימים השנה לבית הספר מתחילת שנה
לפני שנה בתחילת השנה הייתי תלמידה חדשה בבית ספר והגעתי עם
6 ימי לימודים שלא הגעתי מתחילת השנה עד עכשיו זה הרבה?
לא הגעתי 40 יום מתחילת השנה
מתחילת השנה לא הגעתי 4-3ימים ולא הגעתי לשעתיים לימודים זה כזה נורא?
בתחילת שנה הגעתי לחטיבה ( כיתה ט') מהיום הראשון שי בב"הס נדלקתי עליו..(16)
לא הגעתי מתחילת שנה 3 פעמים לבית ספר, זה הרבה?
הכיתה שלי ספציפית מתחילה ב9:30 אבל הגעתי עכשיו
לא הגעתי 14 ימים מתחילת השנה זה הרבה?
לא הגעתי לאף שיעור מתחילת שנה