6 תשובות
סלט או דג..
שואל השאלה:
דג בבוקר?:o
חחח.. דג זה בכלל לא משמין אז לא נורא אם אוכלים בבוקר:o
שואל השאלה:
אבל זה לא מגעיל דג על הבוקר?
חחח אני לא אוכל דגים כמעט אז לא יודע:o
סלט, דגני בוקר עם חלב, פרוסת לחם עם: קוטג' 5%, גבינת סקי, טחינה.