7 תשובות
שואל השאלה:
עד החתונה
אנונימית
למה שלא תשקפי את הרצונות שלך בפניו? זה חלק ממך וזה חשוב לך. אם הוא לא מקבל את זה כמו שצריך אז כנראה שהוא לא בישבילך. קשה להיות עם מישהו שאת לא מרגישה בנוח להיות כנה איתו ולהסתנכרן על הערכים שלך.
שואל השאלה:
וואי אלופה את תודה רבה!!! צודקת ממש חבל שלא הייתי חכמה ככה לפני

יש לי עוד איך להציל את המצב או שזה כבר אבוד ?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה לך
אנונימית
את צריכה להבין שהמטרה היא למצוא מישהו ירא שמים, לכן אם מישהו אינו ירא שמים - זה אמור להוריד לך ממנו ולא להפך ח"ו. זה לא שאת עושה משהו לא נכון שאת מקשיבה לה' יתברך, אלא הוא זה שעשוה מעשהו בעייתי שהוא לא שומע לה' יתברך. לשאול כמו שאת שאלת, מבזה את כבוד ה' יתברך ואת מצוותיו. מישהו שידחה אותך בגלל זה, לא שווה אותך וה' יתן לך מישהו יותר טוב, מישהו שבאמת מתאים לך ובזכותו תקומי בתחית המתים. כדאי שתשלחי לו שאת שומרת נגיעה כי זאת הלכה ולא עניין של "נוחות" ושאת מצטערת שעשית טעות שאמרת לו שזה לא ככה. קדשי את שמו יתברך של הקדוש ברוך הוא ותגידי שמעכשיו את לא מתביישת במצוויתיו, ומי שיש לו בעיה עם זה - בעיה שלו, ואת לא צריכה אחד כזה.
היי ראיתי מה כתבת וחושבת שממש כדאי לך
להעלות את הנושא הזה שוב מעצמך
להגיד לו ''זוכר שהיה ככה וככה?" ובקיצר להסביר לו שבאמת התכוונת עד לחתונה
זה יעשה טוב לשניכם:)
יאללה מלא מלא בהצלחה!
וכל הכבוד על השמירת נגיעה 3>
צדיקה!
אל תפחדי ממנו.
תפחדי רק מהשם.

אם הוא השידוך שלך אז על ארבע הוא ישנור נגיעה איתך.
את עושה את רצון השם אז השם איתך. לא לפחד!!!

אם הוא ילך אז הוא לא שלך והשם חסך לך בזבוז זמן יקר.




אני בן תורה שעוזר לכולם. מוזמנים לפנות ולהיעזר.