התחברות
הרשמה
אני נפלתי מאופניים ונפתח לי שני הברכיים כאילו יורד הרבה דם וזה אפשר עזרה
אז כאילו זה היה לפני כמה שעות לא קרה לי כלום חוץ משיורד לי דם אבל איך אני יכול לגרום לזה לעבור הכי מהיר שיש
22 במרץ 2024, 18:12
אופניים
2 תשובות
תחבוש את זה פשוט נטו כדי שתפסיק לדמם
ש
שלוקמהבלו
תשימי תחבושת ולכי למיון
נ
נֶאֱבֶדֶת בַּחָלָל
באותו הנושא:
יש לי פצע בברך פתוח נפלתי מאופניים
נפלתי אתמול וחטפתי שפשוף רציני (לדעתי) ואני לא יכולה לקפל את הרגל (זה בברך)
הייתי שיכור, נפלתי עם האופניים ונפצעתי איך אני יכול לדעת אם זה פציעה חמורה או שלא?
נפלתי מאופניים על הראש
נפלתי והשתפשפו לי הברכיים וכואב לי באיזור הכף רגל לדעתכם זה יעבוד לבד?
ביום חמישי נפלתי מהמדרגות וקיבלתי מכה בברך ונפלתי על הרגל
נפלתי ממש חזק על הרצפה על הברך לפני שעה וקשה לי ללכת עכשיו
איך לעצור דם היד?נפלתי מאופניים שיפשןף כזה..
נפלתי מאופניים חשמליים בגלל חור בכביש אני הייתי בלי מגנים מגיעה לי פיצוי ?
יש לי שטפי דם ממש רציניים בשתי הברכיים ולא נפלתי ולא כלום
נפלתי עכשיו מאופניים חשמליות