3 תשובות
היה קשה בהבנה והבעה!
אנונימית
הוא היה הכי קל שבעולם ייראו בגרויות כאלו!
אנונימי
זה הייה ממש קל! לכיתה י' (אני כיתה י') זה המבחן הכי מווצלח שליי בנדר! ולא נורא אם הוא היה קשה לך..
היה ליי קל :) :)
באותו הנושא: