5 תשובות
תאכלי 500 אם את בדיאטה
^זה קצת מידי וזה יכול להוביל לאסון
בדרכ את אוכלת 200 קלוריות?????חיים את אוכלת פחוץ קלוריות מתינוק בן 4 ימים!!!
מישהו יודע על זה?את מרעיבה את עצמך.
לא
ו 200 קלוריות ביום יהרגו אותך אז לא כדאי
גם 700 זה לא בריא, זה קצת מדי
לא
את צריכה לאכול הרבה יותר, אם תמשיכי ככה את תובילי את עצמך לבית חולים