התחברות
הרשמה
התאמה גבוהה למערך הלחימה בנוסף התאמה גבוהה למערך תומכי לחימה זה הציון שקיבלתי מהראיון האישי..מה זה אומר
אני מתאים לקצונה?
אני יכול לחשוב לשיבוצים ליחידות טכנולוגיות?
אני כבר לא מבין את זה למרות שאמרתי להם שאני ממש לא רוצה לוחמה ואני רוצה יחידה טכנולוגית
24 במרץ 2024, 11:14
גיוס
צו ראשון
תפקידים
ראיון אישי
תפקידים בצה"ל
2 תשובות
שואל השאלה:
^בול מה שאמרתי, נקווה שיכבדו את בקשתי
א
אנונימי??
מה קיבלתם בסוף?
1
1234577
באותו הנושא:
קיבלתי בציון של הראיון האישי 'התאמה גבוהה למערך הלחימה בנוסף התאמה גבוהה למערך תומכי הלחימה'
מה זה התאמה למערך לחימה ובנוסף תומכי לחימה מה זה אומר?
התאמה גבוהה למערך הלחימה והתאמה גבוהה למערך תומכי הלחימה זה הכי גבוה שיש?
קיבלתי ציון בראיון האישי מתאים התאמה גבוהה למערך הלחימה ובנוסף התאמה גבוהה למערך תומכי הלחימה. יש ציון יותר גבוה?
התרשמות מראיון אישי התאמה גבוהה למערך הלחימה בנוסף התאמה גבוהה למערך תומכי הלחימה
מה זה אומר התאמה למערך הלחימה בנוסף התאמה למערך תומך לחימה?תשובות דחוף בבקשה
כולם מקבלים בראיון אישי התאמה גבוהה למערך הלחימה?
כתבו לי בהתרשמות מהראיון "התאמה גבוהה למערך הלחימה ולמערך תומכי הלחימה" זה מחייב?
אם כתבו לי בהתרשמות מהראיון התאמה גבוהה למערך הלחימה ותומכי לחימה, איזה תפקידים יהיו לי בשאלון?
מה זה אומר "התאמה למערך הלחימה בנוסף התאמה חלקית למערך תומכי הלחימה"
מה זה אומר בהתרשמות מהראיון "התאמה למערך הלחימה והתאמה חלקית לתומכי לחימה"?