8 תשובות
כן ברור צריך להחזיר את כולם
כן, ומהר!
העסקה היחידה שאני מסכים זה חמאס מביא אותם במתנה
כל עוד זה לא העסקה אז אני נגד העסקה
כל עוד זה לא העסקה אז אני נגד העסקה
אנונימי
לא, דמם של חטופים לא שווה יותר מדמם של מלכי הארץ המתנחלים
אנונימי
יותר נזק עם הממשלה הזאת כי הם ייאשרו לשחרר מלא אסירים תמורתם
אנונימית
^צודקת לגמרי
בתור אחד שנגד עסקה אז אני יכול באמת להגיד שאם זה היה המשפחה שלי שם הייתי מוכר את כל המדינה בשבילהם
בתור אחד שנגד עסקה אז אני יכול באמת להגיד שאם זה היה המשפחה שלי שם הייתי מוכר את כל המדינה בשבילהם
אנונימי
כולם פה חסרי לב ברמה לא נורמאלית אין ברירה חייבים להחזיר אותם
אם זאת הייתה אחותכם לא הייתם אומרים את זה ככה
באותו הנושא: