10 תשובות
תדברי עם מישהו זה תמיד עוזר
לראות משהו שירגיע אותך (?)
שואל השאלה:
^^הצחקת
זה פוביה זה לא להתבגר❤
^^הצחקת
זה פוביה זה לא להתבגר❤
שואל השאלה:
אלוהים זה לא יוצא לי מהראש לא משנה מה אני עושה
אלוהים זה לא יוצא לי מהראש לא משנה מה אני עושה
אויי
אל תדאגי תעבור לך ההרגשה
תשתי מים,תשאפי אוויר ותנסי לישון,זה תמיד עושה טוב :)
אל תדאגי תעבור לך ההרגשה
תשתי מים,תשאפי אוויר ותנסי לישון,זה תמיד עושה טוב :)
להתבגר❤
כן תעשו לי עוד מינוסים זאת היתה המטרה
כן תעשו לי עוד מינוסים זאת היתה המטרה
אנשים תפסיקו לרשום "להתגבר"
זה ממש לא פשוט
זה ממש לא פשוט
שואל השאלה:
מה
זה עושה לי חלחלה בגוף ואין לי דרך לבטא את זה אז אני פשוט בוכה
אין פה שום דבר שקשור להתבגרות
מה
זה עושה לי חלחלה בגוף ואין לי דרך לבטא את זה אז אני פשוט בוכה
אין פה שום דבר שקשור להתבגרות
שואל השאלה:
אנשים שבאמת מבינים בזה יכולים לענות פליז?
אנשים שבאמת מבינים בזה יכולים לענות פליז?
חבל להתייחס לילדים שלא מבינים. הם אלו שלא התבגרו כאן, אולי יום אחד כן.
תנשמי אוויר, שימי לך מוזיקה שמרגיעה אותך, אולי תקחי רסקיו או איזה משהו טבעי אם יש לך. כל פעילות שתרגיע אותך או תסיח את דעתך. תדברי קצת עם חברה.
תנשמי אוויר, שימי לך מוזיקה שמרגיעה אותך, אולי תקחי רסקיו או איזה משהו טבעי אם יש לך. כל פעילות שתרגיע אותך או תסיח את דעתך. תדברי קצת עם חברה.
באותו הנושא: