8 תשובות
מותר לך לרשום על הטופס נקודות ותשובות שתזכור וגם לקחת אותו איתך,^ הוא יכול לכתוב עליו תשובות שהוא יודע רק שאח"כ יצטרך להעתיק אותם למחברת בחינה
שואל השאלה:
ואם אני רוצה לרשום לעצמי בנקודות כדי שאחרי זה אוכל לבדוק אם במחברת רשמתי נכון? ^^
ואם אני רוצה לרשום לעצמי בנקודות כדי שאחרי זה אוכל לבדוק אם במחברת רשמתי נכון? ^^
אנונימי
שואל השאלה:
אז אם אני רושם גם במחברת וגם בטופס זה בסדר?
אז אם אני רושם גם במחברת וגם בטופס זה בסדר?
אנונימי
שואל השאלה:
כן כן, זה רק לעצמי בנקודות גם.
אבל השאלה אם לא יפסלו לי על זה את המבחן.
כן כן, זה רק לעצמי בנקודות גם.
אבל השאלה אם לא יפסלו לי על זה את המבחן.
אנונימי
שואל השאלה:
אז בשביל זה צריך להיות אחרון?
אז בשביל זה צריך להיות אחרון?
אנונימי
שואל השאלה:
מתי עשית בגרויות?
מתי עשית בגרויות?
אנונימי
שואל השאלה:
אה אז כנראה לא השתנה
אה אז כנראה לא השתנה
אנונימי
שואל השאלה:
100%? גם אם אני רושם עליו? ^^
100%? גם אם אני רושם עליו? ^^
אנונימי
באותו הנושא: