4 תשובות
באיזה רשת את עובדת?
וכשעבדתי במלון היו שמה כאלו בגילך זה לא אומר שלא יכבדו
תהי את ותנסי להתחבר לאנשים ואני בטוח שיהיה טוב
וכשעבדתי במלון היו שמה כאלו בגילך זה לא אומר שלא יכבדו
תהי את ותנסי להתחבר לאנשים ואני בטוח שיהיה טוב
אל תדפקי חשבון, תעמדי על שלך ותעשי מה שאת יכולה על הצד הטוב ביותר
זה בעיקר ההתנהגות אם תהיי רצינית אז יהיה בסדר
תהיי רצינית ותשתפרי ואני בטוח שתהיי טובה רצח
באותו הנושא: