6 תשובות
תתבעי אותו
שואל השאלה:
למה שאני אתבע אותו חחח
למה שאני אתבע אותו חחח
אנונימית
בטח שלחזור
לתקשר עם אנשים ככה יכול לעזור לך עם הביישנות כי זה עניין של הרגל וניסיון
לתקשר עם אנשים ככה יכול לעזור לך עם הביישנות כי זה עניין של הרגל וניסיון
^ מה לתבוע אותו מה
את לא אמורה להיות טובה בזה ביום הראשון, תחזרי ועם הזמן זה יבוא לך טבעי
שואל השאלה:
אבל היה לי ממש פדיחה אתמול באמת שמביך אותי לחזור לשם אלוהים
אבל היה לי ממש פדיחה אתמול באמת שמביך אותי לחזור לשם אלוהים
אנונימית
באותו הנושא: