6 תשובות
תתבעי אותו
שואל השאלה:
למה שאני אתבע אותו חחח
אנונימית
בטח שלחזור
לתקשר עם אנשים ככה יכול לעזור לך עם הביישנות כי זה עניין של הרגל וניסיון
^ מה לתבוע אותו מה
את לא אמורה להיות טובה בזה ביום הראשון, תחזרי ועם הזמן זה יבוא לך טבעי
שואל השאלה:
אבל היה לי ממש פדיחה אתמול באמת שמביך אותי לחזור לשם אלוהים
אנונימית