6 תשובות
לריבר יש אבקת חלבון?
כןן עשיתי פעם יוצא ממש טעים
שואל השאלה:
לא יודעת עשיתי עם זה פנקייקים וזה היה סבבה ממש אבל שמתי כזה בטעם וניל
דיימ
זה טעים??
שואל השאלה:
כן של השייקים זה 6 שקל עשרים גרם חלבון וזה שקית קטנה כזאת של 24 גר
שואל השאלה:
זה אחלה דבר