6 תשובות
לריבר יש אבקת חלבון?
כןן עשיתי פעם יוצא ממש טעים
שואל השאלה:
לא יודעת עשיתי עם זה פנקייקים וזה היה סבבה ממש אבל שמתי כזה בטעם וניל
לא יודעת עשיתי עם זה פנקייקים וזה היה סבבה ממש אבל שמתי כזה בטעם וניל
דיימ
זה טעים??
זה טעים??
שואל השאלה:
כן של השייקים זה 6 שקל עשרים גרם חלבון וזה שקית קטנה כזאת של 24 גר
כן של השייקים זה 6 שקל עשרים גרם חלבון וזה שקית קטנה כזאת של 24 גר
שואל השאלה:
זה אחלה דבר
זה אחלה דבר
באותו הנושא: