8 תשובות
שואל השאלה:
מה הכוונה למשהו אחר?^
אנונימי
זה ממש לא מוזר!! אני וידיד שלי כל הזמן נפגשים לבד גם והכל טוב
ברור שלא יהיה מוזר, זה בסדר.
זה אפילו כיף ללמוד למבחן ביחד, בעיקר עם בן אדם שאתה רוצה להתחבר עליה, כמובן בחוכמה כן.

זה יהיה חמוד.
כןן האמת שזה יכול להיות ממש חמוד
שואל השאלה:
אוקי...
אבל הבעיה שזה לא אחרי בית ספר נגיד זה יהיה כזה נגיד בשמונה-תשע זה סבבה לדעתכם? כאילו במוצאש כי המבחן שלנו במדעים זה ביום ראשון.
אנונימי
^זאת שעה יחסית בסדר אבל אולי אתה יכול להזמין אותה קצת לפני, כל עוד היא תרצה לבוא עלייך אין לי בעיה עם השעה.

(אתה מתכוון ל 8/9 בבוקר או בערב?)
שואל השאלה:
בערב.^
אנונימי
^אז כן חשבתי בעדפה על קצת לפני, אבל ככה או ככה אם המרחק ביניכם הוא לא רחוק אז זה בסדר