4 תשובות
לא.
זה אומר לא מעט עליה
זה אומר לא מעט עליה
כן אין בזה שום דבר רע וגם עדיף ככה,לא?
ברור
כן ירבו
סתם אבל צריכה איזה חברה אחת או שתיים אפילו איזה מכרות שהיא לא מחשיבה חברה
תכלס תכלס אם אין לה חברות לא יהיו לה מי שיסכסכו בינינו כל הזמן אז אני גאון שחשבתי עלזה עכשיו
סתם אבל צריכה איזה חברה אחת או שתיים אפילו איזה מכרות שהיא לא מחשיבה חברה
תכלס תכלס אם אין לה חברות לא יהיו לה מי שיסכסכו בינינו כל הזמן אז אני גאון שחשבתי עלזה עכשיו
באותו הנושא: