4 תשובות
לא.
זה אומר לא מעט עליה
כן אין בזה שום דבר רע וגם עדיף ככה,לא?
ברור
Lsp
כן ירבו
סתם אבל צריכה איזה חברה אחת או שתיים אפילו איזה מכרות שהיא לא מחשיבה חברה

תכלס תכלס אם אין לה חברות לא יהיו לה מי שיסכסכו בינינו כל הזמן אז אני גאון שחשבתי עלזה עכשיו