6 תשובות
תלכו אתם לטיול אתם לא צריכים אותם
שואל השאלה:
וואי זה מה שעשינו, תקשיב לא רק שארגון המורים הזה ביטל לנו את הטיול גם הם לא נותנים ציונים למבחנים ועוד הם ציפו שלא תהיה שביתה אז וואלה באמת שבטו ביום חמישי, היינו אמורים להגיע אבל אף אחד לא בא והתבטל מבחן, אבל עדיין הם חארות
וואי זה מה שעשינו, תקשיב לא רק שארגון המורים הזה ביטל לנו את הטיול גם הם לא נותנים ציונים למבחנים ועוד הם ציפו שלא תהיה שביתה אז וואלה באמת שבטו ביום חמישי, היינו אמורים להגיע אבל אף אחד לא בא והתבטל מבחן, אבל עדיין הם חארות
אנונימי
שואל השאלה:
זהו אני אישית לא יכול ללכת לטיול עם מישהו כי אין לי עם מי... אין לי הרבה חברים ואלה שכן יש להם את החבורות שלהם ומעדיפים להיות איתם ואז אני נשאר לבד, אז באמת קיוויתי שהטיול תהיה דרך להתגבש...
זהו אני אישית לא יכול ללכת לטיול עם מישהו כי אין לי עם מי... אין לי הרבה חברים ואלה שכן יש להם את החבורות שלהם ומעדיפים להיות איתם ואז אני נשאר לבד, אז באמת קיוויתי שהטיול תהיה דרך להתגבש...
אנונימי
תקשיבי שאני ממש מבינה אותך לפני חודשיים היה אמור להיות לי טיול וביטלו גם ועכשיו אירגנו אותו מחדש בתל אביב וישנים במקום הרבה יותר טוב הפואנטה הכל לטובה
אנונימית
אתה בכיתה י?
אז אם כן אולי עכשיו אתה מבין מה אני ועוד ילדים עברנו שנה שעברה..
כל שנה שעברה לא יצאנו לטיול אפילו לא לטיול אחד, ואת הציונים קיבלנו רק בתחילת השנה הזאת (כשאנחנו בכיתה יא') ולא היה לנו תעודות בסוף שנה (למרות שכל כיתה י' חיכיתי לקבל תעודה רק כי רציתי שהרגע שאני אקבל תעודת הצטיינות תגיע ובסוף זה לא הגיע בגלל העיצומים).
גם לא היו לנו שום פעילויות .. כל כיתה י' ממש סבלנו ולא עשו עם זה כלום - ותלמידים יודעים רק לפעול עם הפה, ולהתלונן זה קל - אבל בתכלס לא עושים כלום.
בקיצור..עכשיו אני בכיתה יא' ולא מספיק שנה שעברה, גם השנה אנחנו סובלים..והשנה יש לנו מתכונות ובגרויות. אתה יודע איך זה מרגיש לגשת למתכונות בלי לדעת מה הציון שלך ובלי לדעת מה הציון מגן והציון הגשה לבגרות?! מתסכל מאוד
אז אם כן אולי עכשיו אתה מבין מה אני ועוד ילדים עברנו שנה שעברה..
כל שנה שעברה לא יצאנו לטיול אפילו לא לטיול אחד, ואת הציונים קיבלנו רק בתחילת השנה הזאת (כשאנחנו בכיתה יא') ולא היה לנו תעודות בסוף שנה (למרות שכל כיתה י' חיכיתי לקבל תעודה רק כי רציתי שהרגע שאני אקבל תעודת הצטיינות תגיע ובסוף זה לא הגיע בגלל העיצומים).
גם לא היו לנו שום פעילויות .. כל כיתה י' ממש סבלנו ולא עשו עם זה כלום - ותלמידים יודעים רק לפעול עם הפה, ולהתלונן זה קל - אבל בתכלס לא עושים כלום.
בקיצור..עכשיו אני בכיתה יא' ולא מספיק שנה שעברה, גם השנה אנחנו סובלים..והשנה יש לנו מתכונות ובגרויות. אתה יודע איך זה מרגיש לגשת למתכונות בלי לדעת מה הציון שלך ובלי לדעת מה הציון מגן והציון הגשה לבגרות?! מתסכל מאוד
אתה מעירוני ב מודיעין במקרה? קרה לנו בדיוק אותו דבר עם אותם פרטים
באותו הנושא: