9 תשובות
זה נקרא ביטחון עצמי
_m
שואל השאלה:
זה לא שאני מתביישת פשוט כל הקטע שזה אתר אנונימי^^^^^
99.9% מהאנשים ששמים תמונת פרופיל שלהם בכלל לא דומים לעצמם במציאות (בעיקר בנות)
אנונימית
אצלי זה לא קשור לאומץ זה קשור לזה שאם יש פה מישהי שאני מכירה אז שלא תזהה אותי
אני שם את התמונה שלי בכל מקום
אין מה להתבייש בעצמך
בכיתה ח עשיתי את זה כאן.. אהבתי את התמונה וגם בכללי קשה לי לשמור על אנונימית
לא חייב להיות אנונימי
בקושי רואים את זה וזה לא כאלו אפשר ללחוץ על זה כמו ב אינסטה או ווצאפ וזה גדל...
^ אבל כן אפשר להגדיל עם שתי אצבעות למסך