8 תשובות
בדיוק מה שללי אמרה, מילה במילה.
מכיר איזה עשרים כאלה.
במצב שהתחום באמת מעניין אותך ברמה שתגיע בתשע וחצי ותצא מהבסיס כל יום בשבע? עוף על זה.
בכל מקרה אחר ממליץ לנצל את הפרופיל שלך לקרבי.
בהצלחה (:
מכירה מישהו שבדיוק סיים קורס מגן סייבר,
הבנתי שהוא די אהב וזה אמור להיות אחלה תפקיד, אבל בהנחה שמעניין אותך כל התחום
וכן זו מקפצה מצויינת לכניסה לתעשייה הביטחונית ולהייטק בכללי.
שואל השאלה:
הקדצ בספטמבר
אנונימי
שואל השאלה:
מתי שלך?
אנונימי
שואל השאלה:
14/03
אנונימי
באיזה תאריך עשית את באר שבע?
שואל השאלה:
עוד שנה??
אנונימי
שואל השאלה:
חחח כן
אנונימי