6 תשובות
אני לא מאמינה
כן, לכל אחד יש את הזיווג שלו עוד מלפני שהוא נולד
כן
לא
אני מאמינה שיש בעולם הזה מליון איש שאני יכולה להתחבר אליהם ולרצות לבלות איתם את שארית ימי חיי אבל לא רוצה להתחבר לאף אחד אחר חוץ מהאחד שכבר לי