6 תשובות
דווקא הכי כיף לפי דעתי
ממש לא מוגזם, תלמדי
לאלאלאלא תלמד.י
ממש לא
הכי כיף ללמוד בלילה
הכי כיף ללמוד בלילה
עדיף מאשר לא ללמוד בכלל, אני הרבה פעמים לומדת בשעה הזאת למבחנים וזה עוזר לי כי למדתי לפחות מאשר לא למדתי בכלל
אני מתחילה ללמוד עכשיו למבחן שיש לי מחר :)
באותו הנושא: