103 תשובות
חצי חצי

והנה מתחתיי כל הבנות שאומרות שצריך שוויון אבל הגבר ישלם על הכל בדייט

להיא שאחד מתחתיי, זה לא היה ספציפי.. אומר בכללי על רוב הבנות פה
חצי חצי
אנונימית
כל אחד משלם על מה שהוא אכל
חצי חצי או כל אחד על עצמו
חצי חצי
אף אחד
לברוח בלי לשלם
חצי חצי ואם זה זורם וממשיך לכיון טוב אז מי שהזמין
הבחור
אנונימית
או שעושים חצי חצי או שתהי גבר ותשלם
חצי חצי. הכי הוגן
חצי חצי או שהגבר יותר והאישה רק טיפ
כל אחד על עצמו
אני אישית הייתי מציעה שנעשה חצי חצי אבל אם הוא באמת גבר הוא לא יתן והוא ישלם.
חצי חצי מן הסתם
עריכה: או כל אחד לעצמו
חצי חצי
כל אחד לעצמו
או חצי חצי, או כל אחד על עצמו, או מי שהזמין את השני לדייט
פעם ראשונה הייתי משלם הכל תלוי בסיטואציה אם הכל זורם ואין תקיעות הייתי משלם אם אני שם לב ששום דבר לא מתקדם אני אומר לך בסוף חצי חצי וכל אחד הולך לדרך שלן..
אנונימי
ידידים/מכירים לפני- חצי חצי
לא הכירו לפני-כל אחד על מה שהוא אכל.
חצי חצי
במיוחד בדייט ראשון ששום דבר לא בטוח
אורן להב
אנונימי
פעם הייתי אומר חצי חצי
היום כשאני מבין איך העולם הזה עובד אני אגיד שהגבר
לא משנה איך זה יוצא, חצי חצי לא מרשים את הבחורה
על תעשו לי מינוסים זו דעתי .
הבחור.
זה יותר ג'נטלמני וחמוד ואדיב ומעלה מאוד אז הבחור
חצי חצי
חצי חצי ברור אבל בכללי אני אוהבת לשלם ותמיד יוצא חצי חצי ואם הוא משלם אז או שאני מחזירה לו או שאני משלמת פעם אחרי
איזה צביעות כאן בתגובות באמא
^^^^^^ הבחור בקושי מכיר אותך אז למה שהוא ישלם עלייך?
אנונימית
כל אחד על עצמו
בכללי הבנים משלמים בדייט אבל רק אם הבת לא תציע
חצי חצי
לא יודע, בתור בחור לא נתתי לה לשלם שקל. ובכל הפגישות, לא רק בפעם הראשונה.
ואז כשהיא ניסתה ודחפה לי ליד 20 שקל, החזרתי לה אותם לתיק בלי שהיא שמה לב.
חחח חבל שלא הייתי שם כדי לראות את הפנים שלה כשהיא ראתה שזה חזר לה לתיק
חצי חצי
שואל השאלה:
את מטורפים רצח לא ציפיתי לכול כך הרבה תגובות
אנונימי
שואל השאלה:
ם
אנונימי
שמדובר בזה לרוב זה הרבה תגובות
מי שהציע את הדייט.
אני חושב לפחות שדייט ראשון שהגבר ישלם אם הוא רואה את זה מתקדם אם לא זה מיותר אז חצי חצי אבל לא כי הוא חייב לשלם פשוט להיות גבר ולעשות רושם טוב דייטים אחרים חצי חצי
הגבר
חצי חצי. אם הוא יתעקש אז שהוא ישלם.
אנונימית
חצי חצי
הסיגמה
לי אישית אין הרבה בעיה לשלם, אבל עם הסכום באמת יוצא גדול (150+), אז עדיף שכל אחד ישלם על מה שהוא הזמין
אנונימי
חצי חצי למה שגבר ישלם הכל?
לא אוהבת שמשלמים עליי
אני חושבת שבדייט ראשון הגבר למרות שלא יהיה לי נעים וכנראה אני אשלם על עצמי אבל כל השאר הדייטים חצי חצי
אנונימית
תלוי אם זה מישהי שאני מכיר טוב אז אשלם עליה
אם זה בליינד דייט כזה עם מישהי שלא הכרתי מי יודע מה תלוי באיך הדייט זורם
לא אשקיע במישהי שאין זרימה איתה
הגבר כי זה רומנטיקה בדייט השני זה כבר בסדר חצי חצי
מי שהזמין לדייט שישלם עליו המין לא רלוונטי
כל אחד על עצמו
או מי שהזמין או כל אחד על עצמו או חצי חצי
מי שהזמין או חצי חצי
חצי חצי
מי שמזמין לדייט משלם!!
כל אחד על עצמו נראלי,
תמיד יש אחד שיכול להציע אם היה לו כיף אבל בכללי לבוא מוכן לכל אחד על עצמו/חצי חצי
חצי חצי או שכל אחד ישלם על עצמו.
חצי חצי
כל אחד על עצמו
חצי חצי
אנונימית
בפעם הראשונה הבן אחר כך חצי חצי
כל אחד על עצמו או מי שהזמין אנחנו ב2024
לא כזה אכפת לי אבל אעריך אם ישלם עליי. אם לא בא לו עליי אז חצי חצי זה סבבה לגמרי
מי שהזמין לדייט
חצי חצי עם אתה אכלת אתה צריך לשלם
מי שהזמין
אם גבר יעשה איתי חצי חצי בדייט ראשון לא יהיה דייט שני
לי אין בעיה לשלם (כי גם ככה אלך איתה למקום לא יוקרתי), אבל חצי חצי הכי שוויוני.
האישה
אנונימי
מי שהזמין
מעדיפה חצי חצי, אני מרגישה לא בנוח כשגבר משלם עליי, יצא לי פעם שזה דווקא הוריד לי כי נוצרה לי מבוכה.
יש לי כסף, ברוך השם יש משכורת, אם אין לי כסף לאותו רגע אני לא אצא
כאילו לשם חצי חצי זה לא נראה טוב אלה אם כן נראה שלא יהיה דייט שני ואז ברור
אבל אם זה ברור לשני הצדדים שיהיה אז אפשר פעם פעם אבל אני בחיים לא ארגיש בנוח לתת למישהו לשלם עליי בטח שלא באופן קבוע
אבל גם לחשב כל אחד מה שהוא הזמין זה מיותר
להתחיל לחשב..
וחצי חצי לרוב סתם מביך
אנונימית
הגבר אחי
החצי הזה לא יכאב לך והיא תצא ברושם טוב אז למה לא
כל אחד משלם על מה שהוא אכל/מי שהזמין משלם/מי שמתעקש
לא יודעת מבחינתי לבקש לשלם זה מבחינת נימוס
אם אני הייתי מזמינה מישהו הייתי רוצה לשלם בעצמי
אם מישהו היה מזמין אותי הייתי גם רוצה לשלם תלוי אם הוא חמוד או לא, או כל אחד על מה שהוא הזמין
או וואלה לא יודעת
הנורמה אבל בשבילי זה שמי הזמין משלם או כל אחד על עצמו
האמת אין לי מושג
לא קרה ששילמתי בדייט ראשון, סבבה מבינה כשאתם כבר יוצאים וזה אז חצי חצי אבל בדייט ראשון הגבר צריך לשלם לא אכפת לי שיוון לא שיוון ככה זה, ואם גבר שעובד ומרוויח תכסף של עצמו יגיד לי לשלם על עצמי אני אשלם אבל לא אמשיך את הקשר..
אם הבחורה שוביניסטית כמוני שלא תשלם היא חלק מהנכסים שלי
אנונימי
חצי חצי, נגיד הבן על האוכל, והבת על המשקאות, ובדייט הבא הפוך, הבת על האוכל, והבן על המשקאות.

כמובן שגם אצל גייז, בן ובן, בת ובת, טראנס וטראנסית?
בקיצור, הבנתם אותי
הגבר , איזה מן רושם ראשוני אתה משאיר כשאתה מבקש חצי חצי ? כמה כבר יוצא הדייט , סרט עם פופקורן לשניכם 80 + 50 = 130 תוסיף גלידה לשניכם במקסימום 50, סגרת פינה 180 שקל
דייט במסעדה על אותו עיקרון באמת כולל טיפ כולל הכל ברוב המקומות 100 שקל לבן אדם
חצי חצי.הוא לא מכיר אותי ואני לא מכירה אותו,למה שהוא ישלם? מילא דייט שני,שלישי אפילו יותר אבל בראשון הוא בקושי יודע איך קןראים לי,למה שהוא ישלם על האוכל שלי
אלא אם כן אני הזמנתי איזה סלט והוא חצי תפריט או הפוך,אם זה מצב כזה אז כל אחד ישלם על מה שהוא הזמין.
אנונימית
בפעם הראשונה מי שהזמין לדייט צריך לשלם
לפחות אם זה היה דייט טוב
אבל אם זה דייט גרוע אני משלמת על שלי ובורחת

אבל בדייטים בזוגיות תמיד מעדיפה חצי חצי
או אם אני מזמינה אז מין הסתם שאני אשלם או שאני פשוט הכין את הכל כי אני קמצנית אבל כן...
גבר לא יתן לך לשלם
ראוי חצי חצי
אני אישית אוהב לפנק את האישה בדייט. אז זה סבבה לי לשלם
מי שאזמין את השני לדייט או חצי חצי
הבן או חצי חצי אבל נראלי שיותר חצי חצי
אומרות שגבר חייב לשלם אחרת הוא לא גבר ואז בוכות לשיוויון?
למה בןאדם שלא מכיר אותך צריך לשלם עלייך(דייט ראשון למשל)?מה הוא החייה שלך
ובכללי כשהיא לא מנסה אפילו לשלם ולא מציעה ויושבת ומחכה זה מוריד של החיים
לא נסיתי להוציא משהו על שיוויון סבבה לי לשלם חצי חצי מה נתפלתה אליי הוא לא החיה שלי ואני יכבד את הבד זוג שלי כמו שצריך אם צריך אני ישלם על כול הדייט איך אני ?! לא צריך לצאת על בן אדם ואתה יודע מה זה סתם יותר ריבים כאן
^מי אמר שדיברתי אלייך אנימתה
דיברתי על כל הבנות כאן שאומרות שאם גבר לא משלם הוא לא גבר
בסהכ אמרתי שגבר לא חייב לשלם הכל,זה יחסי בני אנוש
בסדר וסליחה על התגובה השלילית
הגבר
הגבר.
וכן, אני פמיניסטית. עם זאת, אני חושבת שאני כאישה רוצה לדעת שהגבר מולי לא מתחשבן איתי כמה אכלתי, או כמה זה 106.70 לחלק ל 2. זו התקטננות מיותרת. אני מביאה איתי כסף תמיד! ותמיד אציע לשלם. אבל ברגע שגבר יגיד לי "בואי חצי חצי" או שכל אחד ישלם על המנה שלו, אני אאלץ לשלוח אותו לדרכו. אני יוצאת עם מישהו במטרה לראות איתו עתיד. אני לא מעוניינת שהאבא לילדים שלי יגיד לי ביציאה "תשלמי על הפסטה שלך ואני אשלם על שלי". אני רוצה ג'נטלמן, אחד שבטוח בעצמו, גם כלכלית. ולא, כסף זה לא הכל. אבל זה חלק. ואם הזמנת אותי לדייט במסעדה, אתה אמור לקחת בחשבון את העניין הכלכלי. שימו לב כמה דבר אחד ופעולה פשוטה מראה על אופי של בן אדם. זה לא עניין כספי, זה עניין של כבוד, ג'נטלמניות, רצון לתת, לקיחת אחריות.

אני מאמינה שיש פה כמה גברים שקצת נפגעים מזה וינסו לצאת עליי. אני מודיעה מראש שאני לא מפתחת אתכם דיון על זה. כתוב פה הכל ואין מה לפתח אבל מוזמנים בכל זאת לכתוב, למרות שלא אקרא ולא אענה.

:))
חצי חצי
מי שהזמין
אנונימית
איזה באסה שכל הבנות פה מודדות גבר לפי גודל הארנק שלו :(
ולשאלה כל אחד משלם על עצמו
אם הפמיניסטיות פה אומרות שהגבר צריך לשלם כי זה מראה על ג'נטלמניות אני רוצה אז שהאישה תנקה את הבית ותעשה אוכל כי זה מראה שהיא יודעת לגדל בית עם ילדים❤
אנונימי
חצי חצי