7 תשובות
לא
שואל השאלה:
^^^אבל אחר כך אני לא אהנה עם הרגשות אשם
אנונימית
שואל השאלה:
אז הרגיל טעים?
אנונימית
כן
לא ממש
הדיאט סתם דוחה
דרך אגב הוא הרבה פחות בריא מהרגיל כי יש בו סוכרזית וכל החרא הזה שפוגע מאוד בגוף
אתמול שתיתי את הדיאט ולי הוא היה טעים