3 תשובות
תנסה לדבר איתה באינסטאגרם תחשוב אתה מול מסך זה לא באמת שהיא רואה או יודעת מה מי למה ואיך אתה בנות אוהבות גברים עם בטחון אז קח את עצמך לידיים ותרים לעצמך את הביטחון ותדבר תתחיל הכל טוב גם עם קיבלת דחייה תמשיך לא להיות ביישן
אנונימית
בעיקרון לבנים זה יותר פשוט כי לרוב ואני פשוט מניחה עובדה אז אל תצאו עליי בנים מתחילים עם בנות אז אם אתה רואה מישהי שנראת לך אחלה תתחיל איתה ותיהיה בראש פתוח שיש מצב שיגידו לך גם לא אבל תנסה שוב ואל תיהיה נואש בהגזמה מה שצריך לבוא יבוא בזמנו אם לא הולך
תנסה להכיר ברחוב או ברשתות (אני לא ממש ממליצה ברשתות)
תנסה לדבר עם הבחורה, להכיר אותה ויהיה טוב!
המון בהצלחה!!
תנסה לדבר עם הבחורה, להכיר אותה ויהיה טוב!
המון בהצלחה!!
באותו הנושא: