6 תשובות
אוקיי, לפי חוקי הא"ום לכל מדינה יש איסור חמור על שימוש בנשק גרעיני (נשק להרגיה המונית) במקרה והמדינה תשתמש בנשק כזה יוטלו עלינו סנקציות צבאיות (החרמת הצבא)
באף מצב אבל אני אומרת שאם תהייה מלחמת עולם שלישית (חס וחלילה) אז כבר נלך עד הסוף ונשתמש בנשק גרעיני
אנונימית
אם נהיה במצב כבר שכובשים לנו את רוב הארץ ולא יהיה ברירה או דרך לנצח
תכלס אסור בכל מצב
אם אנחנו בסכנה קיומית
אנונימי
שאלה של מותר או אסור זאת שאלת מוסר, ואין אף אדם שיוכל לומר.
לפי הפרסומים, מדיניותה הגרעינית של ישראל גורסת כי שימוש בנשק גרעיני ייעשה רק באחד משלושת המצבים הבאים:
1. השמדת חיל האוויר.
2. חציית הקו הירוק על ידי כוחות צבאיים סדירים.
3. שימוש בנשק בלתי קונבנציונלי נגד ישראל.
אך דעתי שישראל יכולה להשתמש בנשק גרעיני, אם זה בשעת מלחמה.
לפי הפרסומים, מדיניותה הגרעינית של ישראל גורסת כי שימוש בנשק גרעיני ייעשה רק באחד משלושת המצבים הבאים:
1. השמדת חיל האוויר.
2. חציית הקו הירוק על ידי כוחות צבאיים סדירים.
3. שימוש בנשק בלתי קונבנציונלי נגד ישראל.
אך דעתי שישראל יכולה להשתמש בנשק גרעיני, אם זה בשעת מלחמה.
באותו הנושא: