5 תשובות
לא ממליץ כרגע על להתחיל השקעות במיוחד בתקופה כזו של חוסר איזון גלובלי השוק תנודתי מידי ולא בקטע טוב..., לעומת זאת שוק הקריפטו פורח ופחות מושפע מהמצב אלא להפך
שואל השאלה:
בכל זאת אני רוצה איפה כדאי?
בכל זאת אני רוצה איפה כדאי?
לא לשמוע בסטיפס חחח
ואתה צריך להיות קצת יותר ספציפי...
אבל אני מנחש שמודבר במסחר עצמאי
אז אם בסכומים קטנים (עד נגיד 15 אלף) - פפר אינווסט
יותר מזה - בית השקעות ישראלי כי אז מטופל לך עינין המס אוטומאטית,
לרוב פסגות מנצחים מבחינת עמלות נמוכות...
ואם לא אכפת לך להתעסק עם מס אז אינטרקטיב ברוקרס אין מה לעשות העמלות שלהם נמוכות יותר
חוץ מזה מומלץ אכן כלכלה ועסקים בכספ שם יש אנשים רציניים לפעמים
ואתה צריך להיות קצת יותר ספציפי...
אבל אני מנחש שמודבר במסחר עצמאי
אז אם בסכומים קטנים (עד נגיד 15 אלף) - פפר אינווסט
יותר מזה - בית השקעות ישראלי כי אז מטופל לך עינין המס אוטומאטית,
לרוב פסגות מנצחים מבחינת עמלות נמוכות...
ואם לא אכפת לך להתעסק עם מס אז אינטרקטיב ברוקרס אין מה לעשות העמלות שלהם נמוכות יותר
חוץ מזה מומלץ אכן כלכלה ועסקים בכספ שם יש אנשים רציניים לפעמים
"אין זמן נכון להשקעה" ..פשוט מתחילים. גם לי היה רצון להתחיל להשקיע והפתרון שהיה לי הכי הרבה נוח ויעיל זה היה לסחור באופן עצמאי דרך אקסלנס. כבר 5 שנים איתם והם אחלה. יש להם מערכת מסחר חדשה שהיא נוחה ויעילה וגם מקבלים פטור מעמלות קנייה בקרנות הנאמנות של קסם ועוד דברים נחמדים שווה לבדוק מולם. בהצלחה
אני אישית באקסלנס כמעט 4 שנים ומאד מרוצה מהשירות והפלטפורמה החדשה שלהם
למצטרפים החדשים הם נותנים קורס מקיף שמסביר לך על הבורסה ואפשרות להיכנס לפלטפורמה החדשה שלהם שתיתן לך אפשרות לקנות מניות בחול ללא המרה (שהם עושים את זה בשבילך אבל הקנייה היא במקום)
למצטרפים החדשים הם נותנים קורס מקיף שמסביר לך על הבורסה ואפשרות להיכנס לפלטפורמה החדשה שלהם שתיתן לך אפשרות לקנות מניות בחול ללא המרה (שהם עושים את זה בשבילך אבל הקנייה היא במקום)
באותו הנושא: