4 תשובות
אם זה היה בזמן רגיל אז הם כבר היו תוקפים אבל הם בזמן שהם נמצאים במלחמה בין המשטר לאזרחים ממש ואין להם מספיק כוח אדם כדי לפתח מלחמה כוללת אז כאילו הם כן יגיבו בכמה טילים חזקים אבל לא עכשיו משהו מוגזפ
לא להתרגש מדיווחים מהסוג הזה
סתם מאיימת ארהב מחפה עלינו
אל תחשוש גבר , הכול טוב אנחנו מוגנים
באותו הנושא: