9 תשובות
נסי לרשום לה את זה
שואל השאלה:
לא לומר לה פנים מול פנים עדיף?
אנונימית
תנסי לנסח את זה יותר טוב ואין סיבה שהיא לא תסכים
שואל השאלה:
כן? לא מוזר להגיד דבר כזה למנהלת?
אנונימית
לא, עדיף שתצייני את זה מאשר סתם להגיד לה אני צריכה לסיים מוקדם
שואל השאלה:
אבל אני רוצה במשך תקופה ללכת מוקדם
זה סבבה ?
כאילו לספר על משברים?
אני מתביישת ממש
אנונימית
תגידי לה שהבריאות הנפשית שלך לא תקינה ואת צריכה ללכת לטיפולים פסיכולוגים במשך תקופה ושאם אפשר לסיים מוקדם לזמן מסויים
שואל השאלה:
אנשים אומרים דברים כאלה למנהלת? זה קצת מוזר לא?
אנונימית
באמת עדיף שתספרי לה, למקרה שהיא סתם תחשוב שאת מתרצת