9 תשובות
נסי לרשום לה את זה
שואל השאלה:
לא לומר לה פנים מול פנים עדיף?
לא לומר לה פנים מול פנים עדיף?
אנונימית
תנסי לנסח את זה יותר טוב ואין סיבה שהיא לא תסכים
שואל השאלה:
כן? לא מוזר להגיד דבר כזה למנהלת?
כן? לא מוזר להגיד דבר כזה למנהלת?
אנונימית
לא, עדיף שתצייני את זה מאשר סתם להגיד לה אני צריכה לסיים מוקדם
שואל השאלה:
אבל אני רוצה במשך תקופה ללכת מוקדם
זה סבבה ?
כאילו לספר על משברים?
אני מתביישת ממש
אבל אני רוצה במשך תקופה ללכת מוקדם
זה סבבה ?
כאילו לספר על משברים?
אני מתביישת ממש
אנונימית
תגידי לה שהבריאות הנפשית שלך לא תקינה ואת צריכה ללכת לטיפולים פסיכולוגים במשך תקופה ושאם אפשר לסיים מוקדם לזמן מסויים
שואל השאלה:
אנשים אומרים דברים כאלה למנהלת? זה קצת מוזר לא?
אנשים אומרים דברים כאלה למנהלת? זה קצת מוזר לא?
אנונימית
באמת עדיף שתספרי לה, למקרה שהיא סתם תחשוב שאת מתרצת
באותו הנושא: