8 תשובות
לא? זה עבודה
משחיר
אנונימית
בכלל לא, מביך יותר להיות בלי עבודה מאשר לעבוד במקדונלדס.
אנונימי
לא גם אתה יכול לארגן לחברים שלך מנות גדולות יותר
כן
(וסתמו עם כל עבודה מכבדת את בעליה זה כן מביך)
(וסתמו עם כל עבודה מכבדת את בעליה זה כן מביך)
אנונימית
לא
לא
למרות שנראה שקשה לעבוד שם כי אנשים תמיד רעים למוכרים מסכנים
למרות שנראה שקשה לעבוד שם כי אנשים תמיד רעים למוכרים מסכנים
לא
באותו הנושא: