התחברות
הרשמה
יש מישהו שאני בקטע איתו וכשאני מדברת איתו בטלפון הוא רואה סדרה נכון שזה לא מכבד?
ואני לא יודעת למה אבל זה קצת פוגע.
אני מרגישה כמו אוויר ואז שאני אומרת לו שאני אדבר איתו אחר כך זה אפילו לא מזיז לו.
מה אני עושה
10 באפריל 2024, 16:06
3 תשובות
תגידי שזה מפריע לך
אחרת הוא לא ידע
וחשוב שתהיו פתוחים
K
Kyara
תדברי איתו על זה
על ההרגשה שאת חווה כשהוא מתעסק בדברים אחרים בזמן שאת איתו
trangely$
איכ איזה חרא
תגידו לו שזה מעצבן
או שלא תתקשרי ואז הוא יתקשר ויתן לך את כול התשומות לב שלו
A
Anael( )