19 תשובות
אימלה גם אח שלי מה הולך פה
והוא בכלל בדצמבר 2025 נראלי
והוא בכלל בדצמבר 2025 נראלי
שואל השאלה:
מוזר
מוזר
אנונימית
ל מה קיבלת שיבוץ?
מאוד
שואל השאלה:
^^מערך הטכני בחיל האוויר
^^מערך הטכני בחיל האוויר
אנונימית
אני אמנם מתגייסת אוגוסט 24 אבל את השיבוץ לתפקיד הראשון שלי בכלל קיבלתי באוגוסט 23... אין לדעת מה עובר עליהם שם
הייתה לי תחושה
תעופי מהשיבוץ הזה כמה שיותר מהר
אני כבר מכירה מישהו שנפל לזה
תבטלי מהר תתקשרי למיטב כשתוכלי
זה הכי גרוע שיכול להיות
תעופי מהשיבוץ הזה כמה שיותר מהר
אני כבר מכירה מישהו שנפל לזה
תבטלי מהר תתקשרי למיטב כשתוכלי
זה הכי גרוע שיכול להיות
אל תדאגי, יהיה לך תפקיד, אבל זה פשוט טירונות מסויימת למערך הטכני, ואז הם זורקים אותך לאיזה תפקיד רנדומלי שהוא לא משהו בכלל. אני מכירה מישהי שהלכה לשם כי היא לא ידעה מה זה, ושמו אותה לתצפת בתוך איזה חדר סגור כל השירות שלה
שואל השאלה:
מה רגע מה
מה רגע מה
אנונימית
שואל השאלה:
מה זאת אומרת?
מה זאת אומרת?
אנונימית
זה קורה הרבה, זה שכיח
ואגב, גם רשום שכבר אי אפשר לבטל, את יכולה. זה קרה לבת דודה שלי, והיא מהר ביטלה את זה והיא עכשיו משקית תש
ואגב, גם רשום שכבר אי אפשר לבטל, את יכולה. זה קרה לבת דודה שלי, והיא מהר ביטלה את זה והיא עכשיו משקית תש
שואל השאלה:
אבל כאילו מה זאת אומרת פשוט לזרוק אותי לתפקיד לא חשוב?
פשוט יעיפו אותי משם? זה בטוח..? כי זה תפקיד שממש רציתי
אבל כאילו מה זאת אומרת פשוט לזרוק אותי לתפקיד לא חשוב?
פשוט יעיפו אותי משם? זה בטוח..? כי זה תפקיד שממש רציתי
אנונימית
זה תפקידים שאף אחד לא רוצה לעשות, אז הם פשוט משבצים לשם אנשים, והרוב לא יודעים שזה גרוע, אז הם הולכים לזה ונדפקים
שואל השאלה:
מה איזה חרא זה
אני לא יכולה להילחם על התפקיד?
מה איזה חרא זה
אני לא יכולה להילחם על התפקיד?
אנונימית
לא יעיפו משם, כאילו ישימו אותך בסתם איזה תפקיד
איזה תפקיד את רוצה לעשות?
טוב אני אכתוב מסודר.
אני משערת שעוד לא היה לך שאלון העדפות, ושמו אותך בשיבוץ למעקך הטכני של חיל האויר. שזה בעצם אומר, שמתגייסים בלי תפקיד מסוים, פשוט עוברים טירונות ואז ניתנים לך תפקיד ממש גרוע שאף אחד לא רוצה. למה בעצם צהל עושה את זה, כי גם לתפקידים האלה צריך אנשים, ויש כאלה שלא יודעים שאפשר לבטל את זה, ריאים שזה חיל האויר ומתלהבים, ואז נופלים לתפקיד שהם בכלל לא רצו. מה שאת צריכה בעצם לעשות, זה לדבר עם מיטב ולבטל את זה, לבקש מיונים לתפקיד שאת כן רוצה אם יש צורך בכך, ולסנן אותט בשאלון העדפות, ואני מבטיחה שהכל יסתדר. אבל העיקר זה לבטל את השיבוץ הזה שקיבלת.
אני משערת שעוד לא היה לך שאלון העדפות, ושמו אותך בשיבוץ למעקך הטכני של חיל האויר. שזה בעצם אומר, שמתגייסים בלי תפקיד מסוים, פשוט עוברים טירונות ואז ניתנים לך תפקיד ממש גרוע שאף אחד לא רוצה. למה בעצם צהל עושה את זה, כי גם לתפקידים האלה צריך אנשים, ויש כאלה שלא יודעים שאפשר לבטל את זה, ריאים שזה חיל האויר ומתלהבים, ואז נופלים לתפקיד שהם בכלל לא רצו. מה שאת צריכה בעצם לעשות, זה לדבר עם מיטב ולבטל את זה, לבקש מיונים לתפקיד שאת כן רוצה אם יש צורך בכך, ולסנן אותט בשאלון העדפות, ואני מבטיחה שהכל יסתדר. אבל העיקר זה לבטל את השיבוץ הזה שקיבלת.
שואל השאלה:
סורי שנעלמתי
היה לי שאלון העדפות באיזה אוקטובר כזה, וגם היה לנו הרצאה בבית ספר על המערך הזה ספציפית ואמרתי שאני רוצה ללכת לזה
אבל אוף איזה באסה למה שיעשו את זה בכלל
סורי שנעלמתי
היה לי שאלון העדפות באיזה אוקטובר כזה, וגם היה לנו הרצאה בבית ספר על המערך הזה ספציפית ואמרתי שאני רוצה ללכת לזה
אבל אוף איזה באסה למה שיעשו את זה בכלל
אנונימית
אל תתבאסי, תחקרי על זה עוד קצת, פשוט ממה שאני יודעת שמים אותך לא בתפקיד ספציפי, ואני מכירה מישהו שהתגייס לשם ועכשיו הוא נורא מתחרט על זה. הכל יהיה בסדר
באותו הנושא: