9 תשובות
שואל השאלה:
לסדר קבוצות באמת יהיה רעיון טוב תמיד חשבתי שזה יהיה מגניב d:
לסדר קבוצות באמת יהיה רעיון טוב תמיד חשבתי שזה יהיה מגניב d:
אנונימית
את יכולה לשאול את המורה אם את יכולה להצטרף לקבוצה עם חברות שלך זה קורה המון פעמים אצלי בכיתה והמורה מתחשבת
שואל השאלה:
כן, אבל ביקשתי יותר מידי פעמים להיות לבד שזה נעשה משעמם ואני באמת רוצה אנשים להיות איתם
אבל לכולם יש את הקבוצות שלהם מראש..^^
כן, אבל ביקשתי יותר מידי פעמים להיות לבד שזה נעשה משעמם ואני באמת רוצה אנשים להיות איתם
אבל לכולם יש את הקבוצות שלהם מראש..^^
אנונימית
כן
מבקשים מהמורה לסדר קבוצות
מבקשים מהמורה לסדר קבוצות
מבקשים מהמורה לעשות לבד ולהסביר את הסיטואציה.
שואל השאלה:
זה הקטע אין לי חברות
זה הקטע אין לי חברות
אנונימית
בטוח יש ילדה אחת או שתיים שאת מתחברת אליהן יותר זה לא חייב להיות בהכרח חברות רק בנות שאין לך בעיה איתן
שואל השאלה:
יכולה לחשוב רק על אחת אבל בטח יש לה כבר עם מי:(
יכולה לחשוב רק על אחת אבל בטח יש לה כבר עם מי:(
אנונימית
תשאלי אותה אם את יכולה להצטרף אני בטוחה שהיא לא תתנגד
באותו הנושא: