9 תשובות
שואל השאלה:
לסדר קבוצות באמת יהיה רעיון טוב תמיד חשבתי שזה יהיה מגניב d:
אנונימית
את יכולה לשאול את המורה אם את יכולה להצטרף לקבוצה עם חברות שלך זה קורה המון פעמים אצלי בכיתה והמורה מתחשבת
שואל השאלה:
כן, אבל ביקשתי יותר מידי פעמים להיות לבד שזה נעשה משעמם ואני באמת רוצה אנשים להיות איתם
אבל לכולם יש את הקבוצות שלהם מראש..^^
אנונימית
כן
מבקשים מהמורה לסדר קבוצות
מבקשים מהמורה לעשות לבד ולהסביר את הסיטואציה.
שואל השאלה:
זה הקטע אין לי חברות
אנונימית
בטוח יש ילדה אחת או שתיים שאת מתחברת אליהן יותר זה לא חייב להיות בהכרח חברות רק בנות שאין לך בעיה איתן
שואל השאלה:
יכולה לחשוב רק על אחת אבל בטח יש לה כבר עם מי:(
אנונימית
תשאלי אותה אם את יכולה להצטרף אני בטוחה שהיא לא תתנגד