6 תשובות
אם את רוצה להמשיך את המשפט אבל צריכה לקחת אוויר, שמים פסיק.
אם את רוצה לעצור את המשפט לגמרי. אבל ממשיכה משפט חדש, זה כבר נקודה.
אם את רוצה לעצור את המשפט לגמרי. אבל ממשיכה משפט חדש, זה כבר נקודה.
עצירה של שלוש שניות, נגיד בפירוט:
קניתי בגדים, אוכל, איפור
או פשוט הפרדה בין משפטים
אני גרה בישראל, אני מדברת עברית ואנגלית
כאילו בדיוק כמו שאת עוצרת בין המשפטים ולא אומרת אותם מחובר מתי שאת מדברת אז ככה גם בכתיבה.
קניתי בגדים, אוכל, איפור
או פשוט הפרדה בין משפטים
אני גרה בישראל, אני מדברת עברית ואנגלית
כאילו בדיוק כמו שאת עוצרת בין המשפטים ולא אומרת אותם מחובר מתי שאת מדברת אז ככה גם בכתיבה.
שואל השאלה:
זה לא משנה אבל מתי אני שמה את הפסיק כאילו?
זה לא משנה אבל מתי אני שמה את הפסיק כאילו?
התגובה הראשונה אני מתה^
כשאת מסיימת משפט ראשון אז תשימי פסיק ואז תוסיפי עוד אחד (נראלי)
כשאת מסיימת משפט ראשון אז תשימי פסיק ואז תוסיפי עוד אחד (נראלי)
כן,
קודם כותבים לשים אחר כך לומדים סימני פיסוק.
בקישור יש הסבר על השאלה
בקישור יש הסבר על השאלה
קישורים מצורפים:
אנונימי
באותו הנושא: