3 תשובות
שואל השאלה:
אה אני בבן גוריון, לנו אמרו שזה 3 שבועות של כל יום חוץ משישי שבת.
יכול להיות שזה שונה
שואל השאלה:
באיזה אוניברסיטה היית
בעבר זה באמת היה כל יום שלושה שבועות. בגלל המלחמה שינו בחלק מהאוניברסיטאות (בת"א והטכניון בוודאות לא סגורה על השאר. בתא זה שבועיים כולל שישי בבוקר). כשאני עשיתי היה כל יום שלושה שבועות ואם זה מה שאמרו אז ככה יהיה. למדנו כל יום לדעתי זה היה 9-15 עם הפסקות באמצע שיכולנו ללכת לקנות אוכל וזה. המון לימודים ברמה ממש גבוהה - בתכלס סיימנו חומר של כל הבגרות במקצוע בכמה ימים והמשכנו משם לחומר נוסף וכל יום חמישי היה מבחן על החומר של השבוע. סה"כ חוויה מטורפת שפוגשים בה אנשים נהדרים ולומדים הרבה.