13 תשובות
שואל השאלה:
אני אמרתי לה להזמין לי והיא אמרה לי פשוט לא^^
אני אמרתי לה להזמין לי והיא אמרה לי פשוט לא^^
אנונימית
שואל השאלה:
מה אתם חושבים שיקרה כשהיא תגלה?
מה אתם חושבים שיקרה כשהיא תגלה?
אנונימית
תכעס? ובצדק
^ לא יודע.
אבל בכל זאת זה לא בסדר. זה מבאס מאוד שציפית לזה כל כך,
אבל עדיין זה לא בסדר ולא מוצדק את לא יודעת מה קרה ומה הסיבה אולי היה איזה קושי כלכלי, ויש עוד המון סיבות
וזה הכסף של ההורים שלך שעובדים קשה על זה.
יש גם עניין של כיבוד הורים.
לסיכום אני מבין אותך כמה שזה היה לך קשה אבל בכל זאת כנראה יש סיבה לזה פשוט לא לעשות את זה שוב ולדעתי ברגע שתוכלי תשימי לה כסף בארנק ממך.
אבל בכל זאת זה לא בסדר. זה מבאס מאוד שציפית לזה כל כך,
אבל עדיין זה לא בסדר ולא מוצדק את לא יודעת מה קרה ומה הסיבה אולי היה איזה קושי כלכלי, ויש עוד המון סיבות
וזה הכסף של ההורים שלך שעובדים קשה על זה.
יש גם עניין של כיבוד הורים.
לסיכום אני מבין אותך כמה שזה היה לך קשה אבל בכל זאת כנראה יש סיבה לזה פשוט לא לעשות את זה שוב ולדעתי ברגע שתוכלי תשימי לה כסף בארנק ממך.
לא מוצדק,
הכל טוב ויפה שהבטיחה, אבל חשבת שאולי לחוץ כרגע עבורה להזמין משהו?
שיש סיבה למה היא לא מקיימת את ההבטחה?
הכרטיס לא שייך לך ולא קיבלת אישור להשתמש בו, אם היא תגלה היא תכעס כי זה פשוט לא בסדר.
איך את היית מגיבה אם היית מבטיחה שתקני למישהו אפילו שטות כמו עוגה ובסוף לא תקני מכל סיבה שהיא והוא יקח לך כסף מהארנק כי הבטחת לו?
זה יהיה בסדר?
הכל טוב ויפה שהבטיחה, אבל חשבת שאולי לחוץ כרגע עבורה להזמין משהו?
שיש סיבה למה היא לא מקיימת את ההבטחה?
הכרטיס לא שייך לך ולא קיבלת אישור להשתמש בו, אם היא תגלה היא תכעס כי זה פשוט לא בסדר.
איך את היית מגיבה אם היית מבטיחה שתקני למישהו אפילו שטות כמו עוגה ובסוף לא תקני מכל סיבה שהיא והוא יקח לך כסף מהארנק כי הבטחת לו?
זה יהיה בסדר?
שואל השאלה:
^^ברוך השם יש לנו כסף כסף זה לא האישו
^^ברוך השם יש לנו כסף כסף זה לא האישו
אנונימית
שואל השאלה:
^^אם אני יהיה אמא שהבטיחה ליחדה שלה משהו והיחסה שלה קרעה את התחת להשיג אותי ובסוף אני אומרת שחא בא לי פתאום אז זה כן יהיה בסדר
^^אם אני יהיה אמא שהבטיחה ליחדה שלה משהו והיחסה שלה קרעה את התחת להשיג אותי ובסוף אני אומרת שחא בא לי פתאום אז זה כן יהיה בסדר
אנונימית
לדעתי זה לא מוצדק בכל זאת זאת אמא שלך אני הייתי מבקשת
כן אבל אולי היה עדיף שתגיד לה? בסופו של דבר היא תגלה והיה עדיף לומר מלכתחילה
זה לא מוצדק
^^כן אבל בכל זאת... זה לא כל כך נכון מצדך לעשות את זה
שואל השאלה:
^אני עכשיו מנסה לבטל את זה איל אני מבטלת הזמנה משיין דחוף
^אני עכשיו מנסה לבטל את זה איל אני מבטלת הזמנה משיין דחוף
אנונימית
אין לי מושג
תנסי לשאול בחברים לעט
תנסי לשאול בחברים לעט
באותו הנושא: